Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Eγώ κι εσύ



Αν εσύ ήσουν εγώ κι εγώ ήμουν εσύ 
με τι θα έμοιαζε η ζωή;
Αν μου έδινες νερό και σου έδινα τροφή, 
θα γύριζε ξανά απ' την αρχή;

Αν τα δικά σου ήταν δικά μου
και ό,τι είχα το είχες κι εσύ,
θα ημέρευε η Γη;
Θα γινότανε γιορτή;

Αν τα πινέλα έπιανα
κι έφευγες από τον υπολογιστή
και τρέχαμε μαζί στην εξοχή,
θα υπήρχε ελπίδα μικρή;

Αν μου έλεγες σ'αγαπώ 
και σου αρκούσε η σιωπή
και σου έλεγα συγνώμη και 
μου απαντούσες με φιλί,
θα βλέπαμε το ξημέρωμα μαζί;

Αν τη γάτα μου τάιζες
και ο σκύλος σου δεν δάγκωνε το αυτί
και τον ήλιο αγαπούσαμε,
μα τη βροχή ακόμη πιο πολύ,
θα φαινόμασταν σωστοί;

Ω..Μα τα "αν" δεν είναι άνθρωπος.
Δεν έχουν καριέρες, καθρέφτες, σκηνή.
Και είναι που πάλι ξέχασα
(θα φταίει η φύση η ρομαντική):
Απ' την αρχή εγώ ήμουν εγώ κι εσύ ήσουν εσύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου